Bylo to dáno tím, že vládnoucí třída komárů obecných, ano těch, co se nikdy nepletli, neměla reklamu ráda, protože až příliš připomínalo západ. A říci u nás naplno, že se někdo živí reklamou se považovalo za společensky neúnosné. Nikoho nezajímalo, že je to práce jako každá jiná. Prostě reklama byla západní a revanšistické zlo. Proto jí ani tak moc nebylo. Přerušit film reklamou? No to vůbec neexistovalo. Vida, k něčemu byli komáři dobří. Ale k věci. Dneska se živit reklamou, třeba její výrobou je považováno spíše za prestiž než jako nějaký snad zločin. Lidé, kteří se tím živí musí rozhodně něco umět, mít vystudované zahraniční školy a potom začíná praxe. Ta teprve ukáže, co se takový člověk naučil.
Většina reklam začíná grafickými návrhy, ano i ta co je v televizi. Někdo musí rozkreslit kam kdo půjde, kdo se kam postaví a co se vlastně bude v jednotlivých záběrech odehrávat. Je to vlastně scénář formou komiksu a ten se pak probírá ze všech stran. Jestli by to bylo vůbec realizovatelné a tak podobně. V dnešní době špičkové techniky už většinou není problém vůbec nic. Jen na to musí mít reklamní agentura, která se tím zabývá patřičné vybavení a pak také samozřejmě lidi, kteří s ním umí pracovat, a to tak, aby stál výsledek za to.
Reklamní agentura Vsetín má jak takové lidi, tak takové přístroje, nebo chcete-li zařízení. Pracuje se zde na té nejvyšší úrovni a nikdo tu nemá čas na nějaké nečinné postávání. Už od prvního okamžiku vstupu klienta se musí všechno točit kolem něj. Začíná to vyslechnutím nápadů a pak začíná společná práce. Zde je jeden jediný účel. Vdechnout reklamě finální podobu. Alespoň přibližnou. A jakmile je tato fáze dokončena, začíná práce naostro. Pokud jste si sem práci zadali, počítejte s rychlostí, ale také pečlivostí. A pokud si sem práci teprve zadat chcete, tak klikněte na odkaz.